Hartelijk dank voor het uitmuntend organiseren van onze vakantie-uitstapjes.
Je bent daadwerkelijk een persoonlijk reisadviseur !
Vorig jaar maakten we een reisje rondom de Italiaanse meren, waarbij je zo goed naar onze wensen luisterde, dat we een heerlijk op ons afgestemd verblijf in de hotels en appartementen hadden.
Dit jaar beleefden we met ons gezin van 10 personen een fantastische vakantie in Turkije.
Aanvankelijk had ik enige scepsis over “een all inclusive resort aan de kust” Jij zei: ”daar gaan jullie het erg naar je zin krijgen” en dat is volledig bewaarheid. Goed ingeschat ! en het leek wel of we een special treatment kregen omdat we geboekt waren door Linda van Schaik van TUI . Bedankt.
Volgende reis zullen we zeker weer bij je aankloppen Vriendelijke groet; Familie Goutier.